czwartek, 18 kwietnia 2013

Wiosna!

Uwaga! Tak, przyszła, już tu jest, długo kazała na siebie czekać, ale jest! <3 Kochana Wiosna :)

Od razu chce się żyć!

Za miesiąc będę po maturach, to taka optymistyczna myśl.

Na 90% na wakacje jadę do Hiszpanii do rodzinki, która mieszka 40 min od Barcelony.

Jednak mam problemik, bo ta rodzinka w połowie sierpnia być może wyjeżdża, a do Mediolanu mam przylecieć 8 września. Hm... Nie bardzo chciałabym wracać do Polski na resztę sierpnia. Byłabym stratna o dwa bilety lotnicze, które tanie nie są.  :(

No nie wiem.


W każdym bądź razie powinnam się wziąć porządnie za powtarzanie do matury, a nie szukanie rodzinki, już chciałabym mieć to załatwione i dopięte, żeby móc się skupić na nauce...


2 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaaa, koleżanko witaj - wpisałam w google życzliwe hasło pt GAP YEAR i mi Ciebie wyświetliło :) to dobrze się składa bo wydaję mi się, że powinnaś napisać do mnie na email - nena_222222@wp.pl a ja wtedy powinnam Ci odpisać o co mi chodzi - pozdrawiam :D!

    OdpowiedzUsuń